filele mele.

vineri, 5 decembrie 2014

3, 4 si 5 Decembrie

Se intampla sa ai zile pline si sa nu am timp de internet, am avut ultimele doua zile..si vreau sa spun ca e atat de bine sa te pui seara in pat si sa iti dai seama ca nu ti-ai aruncat timpul navigand online.

In 3 Decembrie mi-am incheiat ziua fiind multumitoare pentru ca am reusit sa inchei Cursul (tip modul) pentru Academic English and Literacy din cadrul Masterului unde studiez.

In 4 Decembrie am fost multumitoare ca am terminat inca un modul pe partea de Nutritie si ca am avut un Social Event unde am reusit sa cunosc mai bine colegii si am incheiat seara stand cu sotul meu.

Astazi, 5 Decembrie, sunt recunoscatoare ca am intrat oficial in vacanta si ne pregatim de un weekend brake, astazi sunt recunoscatoare pentru ca Dumnezeu ne invata sa luptam si sa supravietuim indiferent de cat de mare e valul care ne incearca.

In ultimele 3 zile am invatat ca singurul lucru prin care dovedesti ca esti diferit (crestin) de ceilalti e prin atitudinea si actiunile tale, nimeni nu e interesat de baticul sau fusta ta, nici de faptul ca esti extrem de strict cu tine in multe lucruri...oamenii vor fapte si raspund la atitudini!

Care e atitudinea ta astazi?

Niciun comentariu:

Postări populare