filele mele.

luni, 8 decembrie 2014

1st weekend in December

Am avut un weekend in care am reusit sa inteleg ca a avea multi bani nu inseamna ca esti fericit...daca nu ai familia care o doresti, persoane pe care sa te bazezi, un loc de munca care te face sa te trezesti cu zambetul pe buze, o inima vesela si o mana darnica, nu vei ajunge sa simti fericirea!

Am avut un weekend cu oameni faini, care mi-au amintit cat de dor imi e de prietenii mei de acasa si de oamenii care pun valoare in mine si nu o scot prin critica si judecata.

Astazi, apreciez persoanele carora le pasa de mine si ma accepta asa cum sunt, ma incurajeaza sa fiu autentica. Sunt recunoscatoare si multumitoare Domnului pentru oamenii valorori din jurul meu si ma rog ca si voi sa aveti macar o persoana pe care va puteti baza in orice vreme si de la orice distanta.

O saptamana productiva va doresc!

Niciun comentariu:

Postări populare