filele mele.

marți, 2 decembrie 2014

Sa spui DA cu mana larga!

Astazi, 2 decembrie, sunt recunoscatoare ca Dumnezeu a pus in mine empatie si dorinta de a ajuta pe cei din jur. Cand am venit in Anglia si in special cand la Master ma intrebau colegii de trecutul meu spuneam mandra de anii de voluntariat, de proiectele sociale si educationale in care am fost implicata...pana mi-am dat seama ca nu e de ajuns, ca ce am facut e mult prea putin...inca hotarele au nevoie de samanta vie!

Astazi vreau sa scriu ca o aducere aminte, inca am de lucru si inca trebuie sa empatizez cu cei din jur, inca trebuie sa ma dedic celor slabi care au nevoie de sprijin, celor mici care au ramas singuri si celor care au nevoie de ghidare in deciziile vietii, astazi scriu sa inteleg ca toata viata trebuie facut binele fara lauda...

Astazi sunt cu inima vesela sa stiu ca inca mai exista oameni care se dedica binelui si lupta prin fapte cu aceasta : ProVita, Parintele din Prahova . Merita vizionat si luat aminte!

Multumesc lui Dumnezeu pentru acest proiect si ma rog ca Domnul sa reverse bunatatea Sa atat peste oamenii care ajuta cat si peste cei care primesc ingrijirea!

Astazi cu o inima recunoscatoare, imi doresc sa fiu mai buna si sa empatizez mai mult!

Niciun comentariu:

Postări populare