filele mele.

miercuri, 12 mai 2010

Tu ce principii ai, ca baiat?

Bun, am decis ce sa fac pentru a implini 20 de ore de practica pentru facultate. O sa tin un studiu cu un grup de fete din biserica, tema am decis sa fie "Cum sa devii sotia din Proverbe 31". Am material destul, idei, multumesc Domnului pentru imaginatie. Dar nu sunt baiat si am nevoie de parerea voastra.

In special pentru baieti, dar accept si idei ale fetelor; cum v-ati vedea sotia potrivita pentru voi? Sa zicem si din punct de vedere etic, moral, spiritual, fizic, intelectual, financiar, social...cum vreti voi.

Am primit ceva raspunsuri pe messenger, dar am nevoie de cat mai multe raspunsuri pentru a putea ajunge la un rezultat din punct de vedere statistic. Va multumesc pentru ajutor!!

24 de comentarii:

ionut andrisan spunea...

sa fie frumoasa, desteapta, credincioasa, sa stie sa faca mancare, sa fie ordonata, curata, ingrijita, sa se imbrace bine, sa aiba citite macar undeva la 50 de carti (macar!) ca sa am si eu cu cine schimba o vorba, sa fie de viata, fara fite, intelegatoare, sa-i placa copiii, sa lase tot timpul de la ea, sa-i placa sa cante, sa fie ascultatoare, nefumatoare, nealcoolica, cu principii de viata bine stabilite, cu viziune asupra vietii si cu un plan.. si sa aiba multi bani :))
PS: asta-i versiunea demo care cuprinde cam 5% din lista pe care o am ;)) )

Unknown spunea...

:)) doar 5%? :)))

Alin spunea...

Maya, ce tare e ideea :D sincer, dupa cursul asta cred ca pe tine te vreau de sotie pentru ca o sa fii pregatita:))
sincer nu am eu pretentii mari, sa aiba in primul rand o relatie bine inchegata cu Domnul, sa fie El pe primul loc si dupa eu, sa stie sa asculte, sa nu vorbeasca mult:)), sa fie harnica, curata, sa stie sa faca de mancare, sa nu fie sotia tipica, adica doar cratita si copii, sa fie deschisa la nou si sa facem tot felul de activitati impreuna, mai ales sa fim implicati in Biserica. In mare cam asta e, dar totusi cred ca pe tine te vreau de sotie:)))

Unknown spunea...

Alin abtine-te, nu te-am intrebat pe cine vrei de sotie:)), ci cum iti vezi sotia potrivita, fara nume, doar cateva detalii care sa ma ajute :D multumesc oricum :))

Alin spunea...

Maya, glumeam, dar in fiecare gluma e un sambure de adevar:-", pana la urma vorba aia, cine nu te vrea de sotie?:))) ok ok, gat! sper ca ti-am fost de ajutor:-" :))

Unknown spunea...

ok, gata, ca se ajunge unde nu imi place mie!!! Multumesc de ajutor, Alin :P

Anonim spunea...

Chiar ca interesanta intrebarea:D cred ca fiecare baiat vede altfel lucrurile, dar in general cam toti vrem acelasi lucru...pocaita, cuminte, harnica, frumoasa.
Dar cred ca in principal trebuie sa fie fata cu care pot vorbi orice, sa stie sa fie copilaroasa cand trebuie, matura cand trebuie, rafstata cand trebuie...sa stie sa fie ea!
Si ca tot a adus vorba Alin, noi inca sustinem ideea ca tu nu esti pentru celibat :))

Unknown spunea...

Ok, Anonim:P...Domnul stie pentru cine si ce sunt..nu eu decid asta :)

Emy spunea...

Interesant:
1. Sa fie credincioasa
2. Sa fie un ajutor de nadejde
3. Sa gasesc sprijin si intelepciune la ea
4. Sa fie harnica
5. Sa aiba o dorinta dupa a invata lucruri noi
6. Sa fie inteligenta
7. Sa ii placa copiii
8. Sa ma iubeasca pe mine cel mai mult dupa Dumnezeu
(se intampla deseori in casatorii ca dupa ce apar copiii ei sa treaca pe primul loc in locul sotului. Problema este ca copiii dispar dupa 20-30 de ani...si dupa aceea daca 30 de ani te-ai investit in copii si ti-ai neglijat sotul este cam tarziu sa mai schimbi ceva)
9. Sa am cu cine discuta. Dupa cativa ani buni...dupa ce apar copiii si alte lucruri dispar arta conversatiei este cea mai de pret lucru care iti ramane.

Unknown spunea...

Imi place ce ai zis, Emy. multumesc:D

Anonim spunea...

Ionut, fiule. Ink nu-mi dau seama cum de ai indraznit sa postezi un asemenea comentariu !?!? > "sa aiba citite macar 50 de carti(macar)ca sa am si eu cu cine schimba o vorba"< cam arogant, nu crezi? nu incerc sa lovesc dar ,pff...o cere situatia!>"sa lase tot timpul de la ea"< te-ai gandit mult inainte sa scrii chestia asta? te indemn sincer sa te POCAIESTI!!!

Unknown spunea...

Anonim...dar de ce nu iti lasi si tu parerea cu privire la subiect?:P :))

ionut andrisan spunea...

Anonimule, oare de ce am impresia ca esti ori o fata care nu se incadreaza nici pe departe in prententiile mele? Sau mai e varianta ca fata care ti-e simpatica sa fie.. semianalfabeta sa spun? Cand e vorba de pretentiile mele prefer sa nu mai fiu asa smerit pentru ca n-am de gand sa ofer ce am de oferit oricui... So.. no offence, eu trebuie sa ma pocaiesc si tu sa te rogi pentru un kil de creier.
Sper ca am fost destul de dur

Delia Filip spunea...

Maya, "v-ati"- asta ca sa fiu obsedata ca de obicei. Cat despre subiect, cred ca e foarte subiectiv ce vrea un barbat. Depinde de temperamentul lor in primul rand. E posibil sa isi doreasca complementaritate intr-o relatie, adica cineva care sa ii completeze[ dominant si dominat] sau pe cineva la fel [ dominant - dominant\ dominat - dominat]. In orice situatie, cineva totusi va fi dominant in relatie. Astea sunt reguli nescrise. Ei, si in functie de caracter...vin alte lucruri.
Spor! Te sustin.

Unknown spunea...

Delia ce comica esti ;))) da sunt de acord cu parerea ta...cat despre gramatica...eu continui sa sustin ce ziceam intotdeauna...ideea conteaza mai mult decat scrisul, mai ales intr-un mediu ca internetul...as zice ca m-am grabit si nici nu m-am uitat la scris, dar nu vreau sa par ca ma scot. Deci, o las asa!

conea spunea...

subscriu la ionut, cu precizarea ca si 500 g de creeeeeer ar fi in regula.
Fata perfecta:
trebuie ca atunci cand mie imi vine sa strig aleluia, ia sa strige amin.
mi-ar place sa ma contrazica des, nu din rautate, ci pentru a scoate ce e mai bun din mine.
mi-ar place sa fie de acord sa avem copii multi, minim 3.
sa aiba un zambet care sa-mi faca stomacul s-o ia din loc. de fiecare data :)

Manu spunea...

Sotia porivita pentru mine? :-?
Hmm...nu cred ca stiu asta mai bine decat stie Domnul :D ...El stie ce e mai bine pentru noi chiar si atunci cand suntem siguri pe noi, desi poate ca ne inselam.
Cred ca fiecare baiat are in mintea lui o „lista” de calitati pe care ar dori sa le posede viitoarea lor, precum:
-sa aiba o relatie continua cu Dumnezeu, sa fie cu frica de El si sensibila la Cuvantul Lui.
-sa-mi fie cel mai bun prieten (de pe pamant).
-sa fie blanda, de incredere, supusa, rabdatoare in situatii de criza, si inteleapta.
-sa se implice in lucrarea Domnului.
-sa fie sociabila.
-sa fie putin incapatanata.
-putin nebuna (dar fara dunga rosie pe buletin) :))
-sa aiba un „shik” care sa ma atraga la ea.
- nu trebuie sa fie foarte frumoasa, ajunge s-o consider eu frumoasa..
-etc. (lista e ceva mai mare)
...nici prea multe ca ce e mult strica si dupa aceea o sa stii parca prea multe :p

Unknown spunea...

Manu imi plac asteptarile tale :D si multumesc ca nu ma lasi sa stiu prea mult :))

Adina spunea...

Maya...nu siu cine e Manu, dar asa-i ca seamana descrierea lui cu ce am scris eu despre tine?:)) stii in agenda ta :P :-"

Unknown spunea...

Da Adina, seamana dar nu rasare...el vb despre o "ea"...tu vorbeai despre mine :)))

Adina spunea...

Bine, ziceam si eu asa doar :-" oricum se potriveste:)))

Manu spunea...

Si uite ca s-a potrivit.. :-"

Unknown spunea...

dap :) :P :D :*

Unknown spunea...

dap :) :P :D :*

Postări populare