filele mele.

vineri, 5 februarie 2010

Dar Tu nu ma uiti!


Din lut Tu Doamne m-ai creat,

Ai pus sclipiri de Cer in privirea mea...
Ai revarsat dragostea Ta in imbratisarea mea,
Ai lasat pacea Ta sa inunde inima mea...
Ai pus o inima care e fara valoare fara Tine in ea.

Mi-ai oferit echilibru cand ma clatinam,
Mi-ai dat zambet cand plangeam
Mi-ai dat tristete cand radeam,
Mi-ai dat raza de soare cand sufletu-mi era intunecat.

Viata mea a prins valoare prin Tine
Viata mea respira prin Cuvantul Tau,
Viata mea se hraneste din Tine,
Viata mea inseteaza dupa imbratisarea Ta.

Oh'Daca as stii cum sa iubesc mai mult,
Daca as putea sa scot eu-ul din mine
Defapt as putea...dar ce sunt eu?
Sunt doar un om, pierdut de lume
Dar tu Isuse, niciodata nu ma uiti!




2 comentarii:

hain spunea...

mi-a placut
"mi-ai dat zambet cand plangeam
mi-ai dat tristete cand radeam".
maya!:)

Unknown spunea...

multumesc dani :)

Postări populare