filele mele.

joi, 27 ianuarie 2011

Vreau idei !!!

Ma gandeam sa-mi schimb blogul putin...si am multe idei dar putin timp.
Si fiind un blog personal...dar cu ideea de a ma citi cei apropiati...ma gandeam sa imi dati voi idei, sfaturi, critici. 
Comenturile care vor fi luate in serios sunt doar cele constructive, demne de apreciat. Nu dau accept la comenturile jignitoare si scrise din lipsa de ocupatie. 


Deci astept comenturi si pentru mine astept o perioada cu timp mai liber. I need time for myself!!! :) 

7 comentarii:

printrenori spunea...

fa-ti blogul o cafenea. scrii intr-un mod personal, in acelasi mod ca si cand ai fi in fata unei cesti de cafele si ai povesti fain cu un prieten.

cele mai memorabile discutii sunt cele care le ai intr-un cadru special....

Anonim spunea...

eu zic sa il continui jurnal...poate putin mai mediatizat...chiar ai ce invata din ce scrii:)

claudiu spunea...

hmmm...cred ca ideea cu cafeneau ar fi buna:) si designul sa il imbunatatesti putin...sunt sigur ca ai idei multeee:D

Ina Todoran spunea...

Eu zic ceainarie :)) Ca nu e buna cafeaua :P

Dar ideea in sine e f faina: un locsor cald, primitor, cu ganduri bune, in care revii cu drag.

Te pup!

Unknown spunea...

:)) nici mie nu-mi place cafeaua :D
dar si mie imi place ideea...:)
acum o sa astept idei de design si etc :D
multumesc pentru idei >:D<

Poteca sufletelor efemere spunea...

repede voi ca nu va place cafeaua. mergeti si beti ceai chinezesc :)) :-D

Unknown spunea...

mai bine ceai...are mai multe beneficii :P

Postări populare