filele mele.

marți, 4 ianuarie 2011

Va recomand sa cititi !!!!

"Cartile sunt prietenii cei mai linistiti si constanti, consilierii cei mai accesibili si intelepti si profesorii cu cea mai multa rabdare." Charles W. Eliot 

Nu sunteti de acord?
 Ador, chiar iubesc cartile; sunt aproape dependenta de ele, adica nu as mai avea zile cu farmec daca nu le citesc...fac parte din lumea mea intima. Am dat zilele trecute intr-un mall din Cluj de un anticariat superb, nu dau nume sa nu fac reclama; nu mi-am cumparat personal nimic, doar pentru un cadou. Dar, ma gandeam cat de multe carti stau prafuite pe rafturi, fie ele noi sau vechi, si cati tineri stau cu privirea atintita spre tot ce tine de mass media...uitand ca adevarata cultura incepe din carte.

Nu va recomand cartile cu povesti fantastice, cititi carti crestine, psihologice, filosofice, carti recomandate de profesorii vostri, fie ei la liceu sau la facultate. Cititi!!! 

Si nu in ultimul rand, va recomand sa cititi Biblia, iar daca inca nu ai citit'o cap coada, ar trebui sa pui mana...si sa iti cunosti adevarata istorie si adevaratul viitor!!!

De cand am inceput sa citesc, am inceput sa inteleg si sa privesc viata diferit, nu o vad perfecta, dar o vad frumoasa; nu o vad usoara, dar o vad cu posibilitati de iesire; nu o vad normala ci o vad unica!!! Si nu vorbesc doar despre viata mea ci si despre a ta. 

Imi aduc aminte de o vorba a iubitei mele bunicii, care nu mai e printre noi, o spunea la orice incercare: "Caut frumosul in orice urat." Nu e frumos sa vezi viata asa?!? 
 
Curand o sa pregatesc o lista cu carti care le-am citit si mi-au marcat gandirea si simtirea, poate te vor ajuta si pe tine :) 

 Intre timp, va doresc un an nou plin de binecuvantari si nu fericit, ci un an in care sa vedeti fericirea in orice lucru urat!!! Fiti fericiti! 

Niciun comentariu:

Postări populare