filele mele.

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Vreau primavara...vreau nou!!!

Desi e ianuarie simt cum primavara se strecoara prin crivatul iernii; desi e mijlocul iernii simt cum razele soarelui se lupta sa imi mangaie obrajii cu caldura lor...desi e iarna, sufletul mi'e invelit in primavara.

Primavara sufletului meu a venit mai repede anul acesta, nu gasesc un motiv plauzibil, dar inteleg ca modul cum lucreaza Dumnezeu e inexplicabil omului; nu mi s-a intamplat minunea care o astept atat de inflacarata, dar in paralel sunt uimita de fel si fel de miracole...Dumnezeu chiar e uimitor!!!

Ma las si astazi invelita de pacea Lui...inca de cand am deschis ochii si am vazut lumina zilei...am inceput sa-i dedic ziua...chiar merita, mai mult ca orice vietate...pentru ca El e insusi Viata; m-am lasat coplesita de dragostea Lui si am inceput ziua zambind, am privit spre Cer si primul zambet l-am oferit Lui...rasplata nu a incetat sa apara...fara El de unde sa fi avut puterea pentru inca o noua zi?!?

Desi e ianuarie...sufletul meu traieste luna mai...e luna infloririi....iar El infloreste in mine neincetat; astept si in realitate primavara, pentru a aduce imbunatatiri mediului unde traiesc...iubesc noul !!! Si nu ca nu mi-ar place iarna...iubesc iarna si fulgii, iarna pare totul atat de curat...si ma duce cu gandul la puritate; dar simt nevoia de o primavara plina de nou...o primavara care sa ma umple de nou!!!

Vreau primavara...vreau nou...tu ce vrei?!?

Niciun comentariu:

Postări populare