filele mele.

duminică, 10 mai 2009

Alerg....daca mor unde ma voi opri?


Imi este dor de ea. O vreau inapoi, pe acea care m-a invatat ca fericirea nu poate fi acolo unde nu se conjuga verbul "a iubi", acea care intotdeauna avea dreptate, acea care intotdeauna a stiut sa ma faca sa zambesc si cand eram in cel mai josnic mod de a trai. O vreau pentru ca o vreau!

V-a mai veni ziua in care sa ma tina de mana pe strada, spunandu-mi mandra " ma bucur ca am ocazia sa ma plimb cu tine!", sau sa mai traiesc cu ea clipele in care ne bucuram si radeam din orice mic detaliu care oferea zambet. Persoana din care m-am rupt sa imi fac o lume a mea, persoana de care m-am dezlipit sa gust din lumea asta plina de amaraciune.

O vreau pe cea care m-a dezbracat de hainele punk si m-a imbracat in domnisoara "cu stil"; o vreau pe cea care vorbea cu ravna despre Dumnezeu, pe cea care a stiut intotdeauna ca premiul ca sa-l iei trebuie sa alergi pana la capat.

Dar stiu, daca vreau sa ocup un loc sub soare, trebuie sa ma ard din cand in cand. Acum frige...oare cat v-a mai dura? Alerg inca spre tinta...alerg, alerg, alerg!
Sunt franta dar trag tare! Si totusi, alergarea mea e buna? Daca acum as muri, unde s-ar sfarsi alergarea mea? Ah'cat doresc sa fie la picioarele Lui, am atatea intrebari sa-I pun.

Vreau sa alerg spre tinta, numai inainte, pana la capat!

6 comentarii:

Anonim spunea...

"si m-a imbracat in domnisoara "cu stil";" deci "ea" te-a imbracat cu stil:) ai stilul in tine! Si cred ca o sa revina, prin rugaciunea ta! :) continua sa scrii...merita!

kresta spunea...

Un prieten de al meu imi spunea ca intrebarea pe care ar trebui sa ne-o punem mereu nu e De ce trecem prin momente grele? ci : Cum trecem prin momentele astea?

Tati nostru va iubeste cu o iubire vesnica! El a pus frumusetea sfinteniei Lui in voi!
Intre voi e o legatura speciala asa cum numai Tati poate sa o faca!

Niciodata sa nu iti pierzi speranta!

Tati e credincios! Iti va raspunde! Asteapta si crede!

Cu drag Dia

Zad spunea...

in aparenta e o poveste trista, e un strigat de ajutor, dar in acelasi timp e o speranta la iubire, fericire, toleranta...

Unknown spunea...

anonim...daca tu zici..atunci am stil!
dia multumesc!
JokeBox e trista acum...dar vreau sa scriu cat mai curand ca speranta o sa fie curand implinita!

hain spunea...

te va gasi
o vei gasi
te va tine de mana
o vei tine de mana
te iubeste
o iubesti
va veni
o vei opri

[gura de aer]
bine maya ? :)

giuly spunea...

ce te opreste ?

Postări populare