filele mele.

joi, 11 decembrie 2014

9-10-11 Decembrie

9-10-11 Decembrie au fost 3 zile in care oamenii care au incercat sa ma ispiteasca au reusit sa imi aduca aminte ca Dumnezeu vrea sa il laudam cu mainile curate si nevinovate...am invatat sa ignor si sa respect parerile fiecaruia.

In ultimele zile am fost recunoscatoare de dragostea si intelepciunea cu care m-a ghidat Dumnezeu in raspunsurile mele si deciziile luate, mi-a trimis si persoane care sa imi spuna ca sunt omul potrivit la locul potrivit, aveam nevoie sa mi se aminteasca ca o lupta inceputa nu merita lasata ci trebuie castigata indiferent de circumstante.

Astazi, Dumnezeu mi-a pus pe inima sa iert si sa respect, sunt cuvinte rostite simplu dar sunt atat de greu de aplicat si doar cu ajutorul Sau reusim sa simtim cu adevarat dragoste neconditionata si curata.

Astazi, te provoc si pe tine sa iti speli mainile in nevinovatie si sa lauzi Numele Sau, cauta Fata Lui si inchina-te cu laude la adresa bunatatii Lui. Astazi fa-ti timp sa te bucuri in El!



P.S. Prefer sa scriu cate 2 sau 3 zile la rand din lipsa de timp!

Niciun comentariu:

Postări populare