filele mele.

luni, 1 decembrie 2014

1 Decembrie

Pentru lipsa mare de postari din anul acesta m-am decis sa scriu in luna Decembrie cate o postare zilnica, un fel de Advent Blog Month si sa scriu zilnic lucruri frumoase si incurajatoare, pentru ce sunt recunoascatoare, etc.

Astazi, 1 Decembrie, sunt recunoscatoare ca sunt romanca...ca m-am nascut in Ardeal si am avut parte de oameni minunati in jurul meu. Sunt romanca si am avut privilegiul sa cresc intre sasi si maghiari...asta m-a ajutat ca in zilele acestea sa nu judec gruparile etnice din tara noastra ci mai degraba sa ii inteleg si sa nu cred ce scrie presa.

Sunt bucuroasa ca am sansa sa arat oamenilor din jurul meu cat de frumoasa e tara mea si ce oameni minunati sunt in ea. Sunt recunoscatoare ca avem oameni talentati care sunt valorificati la nivel international.

Astazi, dar nu doar astazi, sunt bucuroasa ca sunt romanca si am o tara atat de bogata in tot felul de resurse. Ramane sa ma rog sa reusim sa ne valorificam in continuare oamenii de valoare iar resursele sa le folosim pentru binele nostru!


Astazi sunt recunoscatoare ca incep luna Decembrie, o luna preferata sufletului meu, cu imnul tarii mele!

Niciun comentariu:

Postări populare