filele mele.

marți, 1 iunie 2010

om sau copil?

In seara asta o sa fiu scurta la vorba...simt nevoia sa vorbesc in tacere, si poate e cel mai bine sa nu-mi asculti si tu vorbele...sunt pline de durere acum, a murit acel care intotdeauna imi zicea sa stau calma ca stresul nu ma ajuta decat sa am ganduri negre, s-a stins acela care cand imi povestea de sotia lui incepeam sa ma rog sa am un sot la fel de grijuliu...i-am apreciat ravna de a deveni misionar...si inca ma intreb de ce e asa de complicat sa inteleg? ( http://dariuschristian.blogspot.com pentru detalii sa intelegeti despre cine vorbesc. )

Si iar ma intreb daca chiar suntem constienti noi oamenii ca nu trebuie sa fim copiii lui Dumnezeu si sa ne simtim "oameni" ci trebuie sa fim oameni si sa ne simtim permanent copiii lui Dumnezeu. Ma doare cand ma simt om....e ca si cum L-as trada....nu stiu daca imi intelegi logica, dar e atata de plina de adevar!
Azi, 1 iunie, fac 2 ani de la legamantul cu El...si vreau sa ma simt cu adevarat copilul Lui, pentru ca m-a acceptat in planul Lui, care e atat de plin de dragoste...si da..in final, sunt fericita!!!

Ma opresc aici, dar voi continua, cand ma voi simti in stare; intre timp te las sa te gandesti...te simti om sau copilul Lui? 

Un comentariu:

Manu spunea...

"Cand moartea rapeste un oarecare om, unii trecem indiferenti peste asta, altii mai sensibili dintre noi incercam sa ne punem in locul familiei si sa ne imaginam cum este...dar durerea nu ne o putem imagina..durerea se simte."

Postări populare