filele mele.

joi, 17 iunie 2010

Pierduta prin mine.


"Fiindca lumea nu-ti vrea bine...voi fi mereu langa inima ta!" sunt cateva cuvinte ramase in minte a unei manele auzite azi...nu ascult manele! Dar eram in trecere.
Dar suna real, lumea sigur nu-mi vrea bine...iar promisiunea ca o sa fie langa inima mea, prefer sa cred ca e vorba de El.

Azi am fost fericita, se zice ca fetele au premonitii mai clare decat baietii...oare chiar se va intampla ce simt? Nu stiu, dar as fi cea mai fericita sa fie asa. Oricum azi am gustat din fericirea cu El, din nou a raspuns intr-un mod miraculos mamei mele la rugaciunea ei.

Mi-am adus aminte de acele cuvinte: " poti sa ai o viata de caine, daca Il ai pe Isus esti fericit!" Cat de superb suna!

Am simtit fericirea Lui, dar eu? unde sunt eu? ce caut eu? Ah'din nou ma rup din fericire si ma inund in intrebari. Aseara eram franta de oboseala din toate punctele de vedere, dar realizez , uimita, ca Dumnezeu raspunde si gandurilor care nu le asternem stand pe genunchi, implineste dorinta inimii care e pe placul Lui!

Si totusi, am o premonitie? As vrea, o minune in noaptea asta pentru viata mea si a ta! Impreuna avem un mandat divin si trebuie sa-L ducem la indeplinire.

Jumate de noapte alba....inca cateva ore si trebuie sa ma trezesc, inca astept minunea, scriu greu...parca nu vor literele sa se transforme in cuvinte...parca sunt inundata in intrebarile fara raspuns, fara sa mai pot iesi. Ma scufund tot mai adanc si simt ca ma pierd prin mine.

Acum ma opresc din scris, a devenit prea greu! Ma duc sa ma caut, dupa ce ma gasesc, cu dorinta deschisa pentru a vedea minunea, ma pun sa dorm, imediat ma trezesc!

Noapte buna!

2 comentarii:

hain spunea...

buna dimineata !:) si?:)

hain spunea...

siiiiiiiiiii????

Postări populare