filele mele.

sâmbătă, 9 iunie 2012

Aglomerare de emotii.

Sunt sigura ca multi dintre voi ati avut perioade aglomerate, si nu doar pline de activitati, ci aglomerate sufleteste. Perioade unde ati trecut prin toate starile suflestesti, prin toate tipurile de emotii si stari.

Sunt zile in care gusti din toate, incepi ziua cu un val de emotii de bucurie ca finalizezi cu succes un proiect, apar sentimentele de culpabilitate ca nu ai dat tot ce puteai si putea iesi mai bine; continui cu sentimente de bucurie ca ii vezi pe putinii oameni din viata ta care iti spun prin fapte ca le pasa de tine si inchei ziua cu un gust amar, a venit momentul sa risti, sa te sacrifici cu dragoste...emotii peste emotii! Probabil acesta e si motivul pentru care ma abtin sa scriu pe blog, pentru ca m-ar putea prinde intr-o pasa negativa, unde as avea multe de "aruncat", sau m-ar prinde intr-o stare mult prea pozitiva si nu ar parea credibil ce scriu....

De o luna si ceva trec prin asta si realizez cat este de greu sa faci fata tuturor si cat de usor le este celor din jur sa iti spuna ce si cum ar trebui sa faci; dar am invatat ceva, sa nu fac nimic din ce spuneti voi, ci sa fac tot ce spune Cel care imi ghideaza viata! 

Astazi mi s-a spus ca nu stiu sa fac sacrificii, ca nu gandesc pozitiv si ca nu sunt pregatita sa fac pasi mari in viata...nu stiu cat sunt si cat nu sunt pregatita sa imi iau avant spre necunoscut, dar stiu ca atata timp cat stiloul vietii mele e in mana Lui, e imposibil sa calc stramb, iar daca e sa pierd din cauza asta, nu pierd ceva important pentru viitorul meu, pierd ceva din care am avut de invatat acum ca sa imi foloseasca pe viitor! 

Imi plac oamenii care sunt directi si spun in fata, dar nu apreciez oamenii care au curajul sa isi spuna parerea asupra lucrurilor necunoscute...in final, scopul oamenilor e sa traiasca si a Domnului e judecata! 
Imi plac oamenii cititi si care au propriile lor filosofii despre viata, dar nu imi plac cei care cand isi exprima gandurile sunt plini de aroganta! 
Imi plac oamenii in general, si nu am nici un "dar" aici...iubesc omul, e cea mai pura creatie care a putut-o crea Dumnezeu...depinde de noi cum ne mentinem puritatea, iar puritatea nu sta in aspectul fizic, ci in cel a sufletului! 

Va doresc un suflet pur si mergeti pe drumul ingust, unde nu merg toti necugetatorii, astfel ai siguranta ca te aflii intre cei care stiu ce fac si te incurajeaza sa faci si tu! 


Niciun comentariu:

Postări populare