filele mele.

vineri, 22 ianuarie 2010

Mi-e dor, as vrea, visez si imi doresc!



Mi-e dor de Tine, de binecuvantarea Ta, de imbratisarea Ta, de pacea Ta.
Mi-e dor de mine, de zambetul meu, de calmul meu, de pacea mea.

As vrea sa fiu cu Tine iar, sa Te simt ca pe-al meu dar.
As vrea sa fiu din nou copil, sa nu mai fiu franta de griji.

Visez sa nu mai am lacrimi in ochi si zambetul sa fie raspuns in tot.
Visez sa renunt la acest ce e si nu-i gasesc nume, sa fiu din nou in lumea mea.

Imi doresc sa fiu din nou eu, asa cum sunt cand sunt prin Tine.
Imi doresc sa ma multumesc ca doar Tu ma placi asa cum sunt.

Mi-e dor, as vrea, visez si imi doresc.

3 comentarii:

Un baiat. spunea...

cuvintele tale sunt atat de pure si simple...porti in tine o comoara ascunsa plina de Har...esti plina de pace..:)

hain spunea...

asa : "N-am chior de ban,dar mintea mi-e avere...Zbor dar ating pamantul...Sunt grabita,dar inca mai stau...Sunt franta dar trag tare...Par a fi aici dar gandul mi-e departe...mai si gresesc dar cu regrete...traiesc pe pamant dar visez la lumea de Sus :) am o singura dorinta,sa ma stiu a Lui Isus :) "

:)

Anonim spunea...

spui un mare adevar:).

Postări populare