filele mele.

miercuri, 15 aprilie 2009

Pentru tine....

Vreau sa uit de mine,
O clipa, un ceas, o zi...
Defapt, as vrea,
Sa plec departe!
Doar tu si eu...
Sa fim noi doi,
Noi doi si soarele
Noi doi si luna
Cu stelele, luceferii
Sa fim noi doi...
Sa nu simtim cum trece timpul,
Sa nu ne pese,
De-i soarele pe cer, ori luna.
Sa fim noi doi, dar sa fim una!
Ca si cum, de cand e...
Cerul si Pamantul,
Soarele si Luna.
Au fost intruna una...
Si chiar de nu-i vedem pe cer,
Pe amandoi o data,
Noi stim ca ei se completeaza,
Si cand e zi, rasare soare
Si cand e noapte, luna.
Hai sa fugim departe...
Desi, acum...
Suntem ca Soarele si Luna,
Tu, stii ca te iubesc!
Asa cum stie Luna,
Si stiu ca ma iubesti,
Mi-e greu sa nu te-aud vorbind,
Sa nu iti intalnesc privirea,
Sa nu simt mana ta aproape...
Da, DRAGOSTEA e nemiloasa.
Si te iubesc,
Si ma iubesti...
Pentru ca noi doi
Suntem una.
Cand inima ta bate
Bate si-a mea,
Cand inimioara ta se bucura,
Si-a mea impreuna cu a ta.
Dar cand a ta e trista,
Mai tare e a mea,
Mai ales cand eu nu pot
Sa-mpartasesc iubirea,
Sa-ti redau bucuria.

Nu ma intreba ce e cu poezia...sau pentru cine...poate e chiar pentru mine..de la tine! E povestea mea si a ta...a cui? Inca nu stiu sigur...te anunt in ziua cu pricina!

3 comentarii:

Anonim spunea...

weee ce tare e poezia...ador imaginatia ta;)) cat despre cine si pentru cine si de la cine...chiar as vrea sa stiu:-" :))

simina spunea...

minunat-o...:* te ador pe zi ce trece tot mai mult si multumesc Domnului pentru tot ce esti!! Esti speciala:D

hain spunea...

contempland spre cer, ai scris
ii greu cu iubirea, hUh? :)

Postări populare