filele mele.

joi, 2 aprilie 2009

Tu ce fel de prieten esti?


Zilele trecute am primit un compliment destul de straniu "Esti deosebita pentru prietenia si dragostea ce o porti pentru altii!", normal ar fi trebuit sa ma bucur, dar m-am simtit foarte ciudat, nu am inteles de ce; pana ieri, cand in timp ce vorbeam cu o persoana, m-am simtit brusc enervata ca se lauda si orice detaliu mic il exagera incat iesea cat "china"; si am inceput sa vorbesc foarte sec, sa judec oarecum; dupa ce am terminat conversatia, ma simteam josnic, incomod, stiam ca ceva nu am facut bine. Am realizat, am invatat sa iubesc neconditionat, dar inca mai am detalii de care trebuie sa scap, ca sa pot si dovedi asta.

Ce fel de prietena sunt? Mi se spune des ca nu prea arat ce simt, ca tin in mine...da asta eram eu! Am o frica de oameni si de reactia lor cu privire la ce sunt..dar sunt unele persoane in fata carora ma deschid( nu ma refer la persoanele carora le spun experientele de viata) e vorba de orice gand al meu, astazi un amic m-a sustinut ca sunt creata de El intr-un mod ciudat si de neinteles. Ah'da, toti suntem creati in asa fel incat nu putem fi intelesi in totalitate de nici un om.

M-am pus sa-mi imaginez cum vreau sa fie prietenii mei, pai ar fi ceva de genul: dragostea neconditionata, sa accepte gandurile mele stupide, sa accepte greselile si incapatanarea mea, sa ma certe cand gresesc, sa ma ajute sa ma schimb cand ceva nu fac bine, sa fie acolo in orice vreme, pur si simplu sa fie prieteni adevarati! Nu vreau sa-i numar pe degete pe cei care ii am ca prieteni, dar le multumesc!
Daca asta e visul meu, presupun ca si prietenii mei asteapta acelasi lucru de la mine! Iar eu ma voi schimba o data cu deciziile mele si dorintele mele!

Tu ce fel de prieten esti? Iti place intotdeauna sa comentezi sau sa barfesti de persoanele care iti ofera prietenia lor? Esti prieten doar cand ii merge bine? Ai fi dispus sa te trezesti in miezul noptii sa-i fi ajutor cand are nevoie?
Prietenia adevarata, am incercat sa-i fac o definitie din gandurile altora...:

-Prietenia e ca mugurul unui trandafir ce sta la baza unui suflet bun...[Sima]

-Prietenia e 1 suflet in 2 trupuri sau mai multe. [ Daniel]

-Prietenia e e ceva care ramane in picioare indiferent de situatiile prin care trece[Marius]

-Prietenia e incercarea prin care se masoara un om [ Cosmin]

Si totusi...in ce mod ciudat suntem creati, noi, oamenii...

3 comentarii:

sima :) spunea...

i'll be waiting...>:D<
and i will still love You lord...

Cosmin spunea...

Referitor la fraza "Esti prieten doar cand ii merge bine?"

E oarecum schioapa pentru ca daca esti prieten doar cand ii merge bine, atunci nu-i esti prieten. :|

Unknown spunea...

Cosmin, de acord, dar era pus in context la mod ironic :P

Postări populare