filele mele.

marți, 23 iunie 2009

Cat iubesti?

Mda..zilele astea m-am lasat "inundata" in predici...nu stiu de ce am simtit nevoia sa fac asta in tot timpul liber care l-am avut. Si tot ce am inteles e ca e imposibil sa fi fericit daca nu stii sa iubesti si sa sacrifici neconditionat! Cat adevar, stiam asta, chiar stiam...am tacut pentru ca am crezut ca sunt eu deplasata, dar e adevarat trebuie sa sacrifici daca chiar iubesti sau esti iubit!
Cunosc persoane care din cauza ca nu au apreciat iubirea...au pierdut-o...au ajuns sa traiasca o viata fara dragoste...adica un nimic, consider ca pana stam sa filosofam ce e dragostea ar trebui sa iubim sa vedem ce e dragostea; dragostea e dragoste! Si nu ma refer doar la cea dintr-un cuplu ci la cea cu care ne confruntam zilnic, zilnic trebuie sa iubesti, tot timpul..si cand dormi sa fii constient ca traiesti in dragoste! Cat iubesti? Cum iubesti? cA
Asta naste ratacirea...devenim crestini cu numele!

Niciun comentariu:

Postări populare