filele mele.

luni, 1 iunie 2009

Negativism cat cuprinde.

Am fost intrebata de ce nu mai scriu pe blog, e simplu, sunt prea revoltata, as parea o persoana care detesta 100% lumea in care ia fost dat sa traiasca.

E detestabil sa alegi sa umbli la biserica in loc de cluburi si cand ajungi acolo unde se presupune ca e pacea sa se bage toti si sa te studieze din cap pana in picioare, data viitoare poate imi fac curaj sa intreb ce am purtat acum o luna, sunt sigura ca stau bine cu memoria vizuala!

E detestabil cum oamenii fac pe marii credinciosi dar defapt se roaga doar o data pe saptamana, si asta daca nu cumva sunt ocupati sa butoneze telefonul, sa vorbeasca cu vecinul sau sa vada cati se roaga!

Ah'am atata negativisim in viziunea mea incat nu mai pot, si asta din cauza oamenilor care sunt tot mai falsi si mai prefacuti. Cum poti sa zici ca Il iubesti pe Dumnezeu si nu esti in stare sa ai timp pentru cei din jur?!?

Aaaa...sau cum poti spune ca Domnul te-a inzestrat cu intelepciune si tu esti dependent de proroci si mai si crezi orice vorba. Nu ca as avea ceva cu prorocii dar dau un exemplu personal, acum 10 ani daca nu si mai mult i s-a spus sorei mele ca mama in 3 zile o sa moara, dezastru pentru mine! Au trecut 10 ani sau peste si inca o am pe mama langa mine! Si persoana care a avut asemenea curaj se mai numeste omul lui Dumnezeu? Cata stupiditate in lumea asta, repet nu am nimic cu ei dar nici nu-i cred pana nu verific, asta ma invata si Isus, nu?

"Tot asa si limba, este un mic madular, si se faleste cu lucruri mari. Iata, un foc mic ce padure mare aprinde!" asta e din Iacov, si cat adevar, poate ai inteles, urasc barfa si minciuna. Ce e interesant, de multe ori am fost mintita de cei apropiati si de fiecare data la timpul potrivit Dumnezeu a avut grija sa-mi deschida ochii sa vad, intradevar in ochii Lui minciuna are picioare scurte.

Sau da, nu ti s-a intamplat niciodata sa mergi in biserica si pur si simplu toata lumea sa se plictiseasca? Parca stau in biserica din obligatie si nu din placerea de a sta in partasie cu Dumnezeu.

Poate am fost prea negativista, asa ma simt acum si asa vad lucrurile acum! Stiu, exista si oameni dedicati si care chiar cauta pe Dumnezeu. Asa vreau si ravnesc sa fiu si eu.

Asa ma simt acum si sper sa fiu inteleasa...!

2 comentarii:

conea spunea...

e detestabil cuvantul "detestabil" :)

hain spunea...

de mine esti inteleasa.

Postări populare