filele mele.

sâmbătă, 13 iunie 2009

e mult...

De ce toata lumea cauta sa isi gaseasca increderea de sine prin a pune jos pe cei din jur? A ii judeca si critica pana vorbele devin adevarate sageti care strapung cu atata usurinta inima.

Nu sunt si eu om ca voi? Nu am si eu drept la viata si libertatea care o au toti? Se spune ca incercarile vin pentru a te zidi...o fi asa sau nu o fi...nu stiu..stiu sigur ca vreau sa dorm pana trec toate...ma inec in lacrimi si vreau sa ma simt eu din nou...am revenit la o lupta care o credeam trecuta, se pare ca trebuie sa o infrunt..sa caut arma Lui potrivita pentru a invinge si a fi tot eu...asa cum caut sa fiu.

Ma rascloleste ceea ce am vrut sa nu mai fie, am langa mine ceea ce iubesc si toate incercarile nu fac altceva decat sa intareasca dragostea ce o port, chiar daca scopul celor care incearca e sa o dezlege. Dar stiu un lucru...Dumnezeu ce leaga omul nu poate dezlega! Doar atat va rog...nu va mai bagati!

Proverbe 12
6. Cuvintele celor rai sunt niste curse ca sa verse sange, dar gura celor fara prihana ii izbaveste.
13. In pacatuirea cu buzele este o cursa primejdioasa, dar cel neprihanit scapa din bucluc.
16. Nebunul indata isi da pe fata mania, dar inteleptul ascunde ocara.
25. Nelinistea din inima omului il doboara, dar o vorba buna il inveseleste.

Nu am ca scop sa mustru pe cineva...doar ma descarc de tot ce e in mine...vreau sa zambesc din nou! Intre timp astept intelepciune ca sa aibe loc o minune!

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Nu sunt om si eu ca si voi? randurile scrise imi aduc aminte de Catelusul schiop poezia mea prefereata din copilarie.

hain spunea...

e mult...dar trebuie sa ai puterea sa zambesti.si astept sa ne spui despre acea minune daca se va implini. :)

Postări populare