filele mele.

vineri, 23 septembrie 2011

Imi e dor sa ies la o intalnire.

Da, ai citit bine titlul!!! Chiar imi e dor de o intalnire doar intre mine si El....in care sa stau pana in miezul noptii privind stelele si toata creatia Lui....pazita de prietena luna si ascultata doar de El, sa ma plimbe in imagini pline de miste si enigme, sa imi impartaseasca un miros placut de adulmecat...

Sa fiu eu....asa cum doar El ma cunoaste; sa plang si sa rad in acelasi timp, sa simt mangaierea si dragostea Lui complesitoare, sa ma simt implinita si sa fiu fericita!

Imi e doar de o intalnire plina de dragoste si acceptare, plina de iertare si motivare, incurajare si imbarbatare....imi e dor de atingerea Lui spectaculoasa si plina de fiori. Sa ma simt ca un copil, fara griji si fara responsabilitatile lumii contemporane. Sa fiu copilul care sta in mainile Lui ocrotitoare, care ma invelesc mereu si sunt adapostul meu.

Vreau o noapte cu EL, in care sa dansam sub lumina stelelor...in care sa fugim si sa ne bucuram ca e atat de aproape de Pamant....sa dansez in pasii Lui, sa cant melodia Lui si sa fug cat mai departe de ce inseamna viata pe Pamant. Sa imi incarc bateriile pozitive si sa le arunc pe cele negative !!!

Sa ma rup de realitate pentru o noapte, pentru a incepe o zi cu o fata noua, cu un zambet pur si spalat, cu o inima plina de o dragoste inexplicabila...sa fiu o pilda...

Atat as vrea....o intalnire in noapte cu El....


Niciun comentariu:

Postări populare