filele mele.

duminică, 26 iunie 2011

Pentru tine cine se roaga?


Dupa o zi petrecuta pe langa casa, "family day" cum zic americanii...am ajuns la concluzia ca mi exagerat de dor de Dumnezeul autentic, de credinta, de dragostea cu care eram primiti in Biserica, in familii.
Am un dor aprins dupa o noapte de veghe, cum o numesc penticostalii, sau noapte de staruinta in rugaciune, pentru intelesul tuturor.

Am un dor adanc de dragostea intre oameni cu care am fost crescuta, de oamenii care cand iti spun ca vor sa iti fie prieteni, sunt dispusi in ajutor 24 din 24 de ore. Imi este dor de zambetele celor din jur, care desi incercati, imi spuneau "Cand vei creste vei intelege de ce merita sa lupti in pofida incercarilor care te invaluie". si da..am inteles, merita sa lupt!!!

Multumesc ca in copilaria mea dragostea autentinca inca era in floare, ravna dupa rugaciune inca exista...poate de aceea acum, fiind mare...rugaciunile celor care s-au rugat pentru mine...au fost ascultate :)

Dar ma intreb...daca dragostea eutentinca se topeste pe zi ce trece...pentru cei care sunt copilasi..cine se mai roaga? Dar pentru noi, care suntem tineri si suntem la inceput de drum? Stiai ca viata ta de crestin o ai datorita rugaciunilor celor din jurul tau, si normal datorita indurarii Lui?

Chiar imi este dor de copilaria mea alaturi de familia mea, de casa de la tara unde veneau toti de pe ulita si stateau pana in zorii diminetii in partasie...si imi vorbeau plini de pace despre ce ma asteapta daca raman langa El!!!

Oh cat de dor imi e de batranii din satul bunicilor mei, de bunicii mei care niciodata nu uitau sa imi aminteasca de Domnul :) Poate tu nu ai crescut intr-o familie crestina si educatia ta nu a fost deloc fondata pe bazele Bibliei, dar cu siguranta ai auzit de Dumnezeu si daca imi citesti blogul cu siguranta ai inteles ca suntem nimic fara El...si e imposibil sa ajungem la El fara Ea, Biblia!!!

Acum..dupa ce mi-aim descarcat dorul prin cuvinte...nu-mi ramane altceva de spus decat ca ma rog pentru o revolutie pro-dragoste autentica!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

let the pro-love revolution begin!!!

Adrian spunea...

Pentru mine sunt sigura ca se roaga mama, asa..in felul ei. Si tata sper, de acolo de sus...

Postări populare