filele mele.

vineri, 10 iunie 2011

Ploaie de vara !!!

E o zi ploioasa, ploua fara incetare; deja se simte umezeala in aer...si totusi, cetatea e plina de turisti, ii pot numara mai usor dupa umbrele...e o zi care iti reda melancolia zilelor de toamna tarzie.

Turistii sunt foarte zambitori astazi, parca incearca sa imi imprumute starea lor, si incepand sa zambesc fortat, am ajuns sa zambesc lejer, si teoretic fara nici un motiv. Dar acum e liniste in incapare, si pot sta sa gandesc mai limpede, de ce zambesc?!? Pentru ca desi ploua si melancolia m-a trezit din somnul linistit de dimineata...iar ploaia mi-a intarit starea pe parcursul zilei la munca, zambesc...pentru ca si in mine ploua...ploua in fiecare secunda din viata mea cu Speranta Binecuvantarii. !!!

E o ploaie de vara, si in mine, picurii ploii sunt sentimentele mele care sunt foarte puternice, le simt pana in strapunsul oaselor, de parca chiar ar fi aici si ma imbratiseaza; e asa de minunat sa fii binecuvantat!!!

Ma trec fiorii dragostei cand ma gandesc ca ma priveste, probabil zambeste si El cand imi aude gandurile copilaresti...in mine alerg prin picurii de ploaie si ma simt plina de dragoste si pace, afara nu pot alerga in ploaie dar le pot zambi turistilor din cetate spunandu-le prin zambet.."orice zi are frumusetea ei aparte, trebuie doar sa stii cu ce sa o asociezi" .

Ma bucura si veselia naturii ca are apa ca sa creasca, si verdele crud al ierbii si frunzelor imi coloreaza zambetul mai puternic; oh si bujorii din gradinile oamenilor imi emana un miros placut, iar muzica clasica din incapere nu ma face decat sa spun "desi sunt la munca, e cea mai relaxanta zi, desi e plin de turisti, ma simt plina de energie, desi ploua fara incetare, zambesc ca si cum e soare." 


Niciun comentariu:

Postări populare