filele mele.

joi, 5 ianuarie 2012

Ce va doresc pentru 2012 :)

"Leg astazi de mine
Numele puternic al Trinitatii
Prin invocarea Aceluiasi
Trei in Unul si Unul in Trei .

Leg astazi de mine
Puterea lui Dumnezeu ca sa ma tina si sa ma conduca,
Ochii Lui sa ma priveasca, maretia Lui sa ma pastreze,
Urechea Lui sa-mi auda nevoia" Sf Patrick

Sunt randurile cu care am decis sa imi incep anul. Am ridicat cuvintele in fata Lui si pasesc in noul an cu credinta ca El e Acelasi si Acelasi va ramane in veci.

In 2011 am inteles ca nu exista lucru mare pentru El, nici mic, pentru ca El este toul, si umple totul in toti. Am mai inteles ca nu noi ne alegem darurile ci Dumnezeu le slefuieste in noi in functie de caracterul si temperamentul fiecaruia.

Va dedic tuturor cititorilor Psalmul 144:12 , fie sa se implineasca in fiecare suflet :

" Lasa sa cada roua tacuta a linistii Tale
Pana ce toate luptele noastre vor inceta.
Ia din sufletele noastre incordarea si stresul
Si lasa ca viata noastra ordonata sa marturiseasca
Despre frumusetea Pacii Tale."

Va doresc un an cu o inima plina de pacea Lui si de frumusetea binecuvantarilor Lui!!!


Pe curand, Maya :)

Niciun comentariu:

Postări populare