filele mele.

miercuri, 19 octombrie 2011

Iti multumesc :)

Nu ti-am multumit de mult timp, am si uitat cum e sa iti simt placerea cand auzi cuvintele mele de multumire si satisfactie. Era atunci, o vreme, apusa, cand stateam seara de seara in bratele tale puternice si tandre, nu pot uita cum ma priveai si ma citeai din gesturi, stiai ce gandesc intotdeauna, fara sa spun nimic, dupa care ma incurajai cu o imbratisare plina de dragoste neconditionata, era asa frumos sa fiu iubita si sa invat sa iubesc!

Acum, acum...dau vina pe timp, nu mai am timp sa stau sa ma asculti, nu mai am timp sa iti multumesc pentru fiecare zi in care ma faci sa zambesc, pentru fiecare cadou cu care ma surprinzi mereu, pentru simplu motiv ca si la bine si la rau esti cu mine. Nu am timp sa iti multumesc pentru felul in care imi arati plin de simplitate ca ma iubesti...nu am timp sa iti multumesc pentru motivul ca m-ai ales!

Insa tot acum, mi-am facut putin timp...sa iti multumesc pentru ca m-ai modelat si inca investesti in mine, desi merit prea putin; pentru ca ma intelegi cand nici eu nu stiu ce gandesc si ce sa fac, pentru ca ma indrum la fiecare pas; pentru ca natura e cel mai mare dar, pentru ca viata e in mana Ta, pentru ca ma chemi si ma ridici, pentru ca sunt libera sa simt ce vreau sa simt!!!

Iti multumesc pentru cerul senin in care razele soarelui ma lumineaza, multumesc pentru Luna ca mi'o dai ca prietena in noptile singuratice; multumesc pentru zilele ploioase ca imi aduc aminte de partea melancolica din mine....iti multumesc pentru zilele geroase ca imi aduc aminte de caldura care o emana sufletul cand e langa Tine, iti multumesc pentru zapada, ca imi aduc aminte de puritatea prin care am fost creata!!!

Sunt atatea lucruri pentru care iti multumesc si prin care imi dovedesti ca ma iubesti!!

In final iti spun doar MULTUMESC si te rog...invata-ma si pe mine sa iubesc




Niciun comentariu:

Postări populare