filele mele.

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Tu cum te rogi?!? Sau...te mai rogi?

A mai trecut o saptamana din vacanta asta...prima saptamana de toamna...in care din melancolie m-ai transferat la meditatie...si am meditat mult asupra rugaciunii....probabil m-a provocat si cartea "Prea ocupat pentru a nu ma ruga"..care o recomand oricui! :)

Da...ma intrebam, cat de corect ma rog? Meditand am inteles ca prima greseala imensa o fac cand spun, ca si toti crestinii aproape, "Doamne fi cu mine"...cum putem sa fim atat de inconstienti sa cerem ceva ce deja El face, oare El nu repeta de cateva ori ca e omniprezent si spune..."Cu nici un chip nu va voi lasa..."?!? Da, primul lucru ce l-am schimbat a fost sa incep sa ma rog..."Doamne, ajuta-ma sa fiu eu prin Tine in momentul cutare..." .

Alt lucru care l-am inteles e ca nu exista rugaciune adevarata fara comuniune adevarata cu Dumnezeu...nu inteleg zecile de biserici in care ti se impune cand sa incepi sa te rogi si cand sa incetezi...oare chiar putem toti sa gandim si sa interactionam la fel si in acelasi timp? Sunt eu cea mai inceata de niciodata nu imi termin rugaciunea la timp sau se roaga lumea tot mai putin?

Nu vreau sa se creada ca judec, nici nu am vreun interes in a face asa ceva...pur si simplu ma gandeam...in final fiecare stie mai bine ce e intre el si Domnul...si stie mai bine cat de "om al rugaciunii" e...

Stiu ca dupa saptamana asta chiar vreau sa cresc...ce poate fi mai placut pentru un copil decat sa se stie cat mai aproape de parinte? Drumul...in fiecare dimineata mi-l innoieste si e un drum placut dar totusi plin de gropi...e noroios dar Soarele are grija sa mi-l netezeasca, e lung....dar puterea Lui mi-l scurteaza, e obositor dar dragostea Lui mi-l revigoreaza...e drumul meu...si il pasesc asa cum e...ah'si de 2 luni nu-l pasesc doar eu...il pasim in doi...si pentru asta se dubleaza toata descrierea...dar e mai bine sa fie doi decat unul....

Si mai am o curiozitate....tu cum te rogi?  Sau sa fiu mai directa...te mai rogi ?

Niciun comentariu:

Postări populare