filele mele.

joi, 16 septembrie 2010

Tu cum te imbraci?!?

Tot in Piata Cetatii, acelasi loc de munca...mai putini turisti, mai multe frunze cazute...si foarte multi elevi. Nu e socant cat de repede se "maturizeaza" adolescentii din ziua de azi?!?

Uniformele cu fusta cat se poate de scurta, sacoul cat se poate de mulat pe talie si decoltat; fardul sclipeste la razele soarelui...prea mult, prea putine haine...moderna?!?

Imi amintesc cand eram eu in liceu...moda noastra era jeansi, tenisi si tricouri cat mai haioase, lejer, confortabil, neispititor si specific varstei noastre!!!

Cum poti sa sustii ca esti o adevarata pilda pentru numele Lui, cand baietii intorc capul dupa formele trupului tau? Cum poti sustine ca porti in tine lumina Lui cand exteriorul spune altceva? Intradevar, in toate conteaza interiorul, dar oare interiorul nu se reflecta la exterior?

Si nu insinuez sa vad fetele crestine imbracate in robe, sau fuste lungi si batic cu colt legat in fata; din contra...Biblia ne invata sa nu fim nici exagerati in purtarea noastra.
Recunosc, am avut si eu tendinta de multe ori sa arat cat mai bine imbracata, e placut sa ti se spuna ca arati bine, mai ales complimente facute de catre baietii care sunt mai populari, nu?!?

Intre timp, ia-ti timp si gandeste-te, cum te imbraci? E bine sa fi admirata, dar e mai bine sa nu fi criticata, sau sa poticnesti pe altii prin imbracamintea ta...fii demna de dragostea Lui si prin exteriorul tau!!!

3 comentarii:

Ionela Băloi spunea...

Felicitari pentru articol

Unknown spunea...

multumesc. :)

Anonim spunea...

Bine spus.. m.a facut sa ma cercetez in privinta asta..:)

Postări populare