filele mele.

miercuri, 18 martie 2009

"Cand am dreptate, sa mai si iert?"

"Cand am dreptate, sa mai si iert?" aceasta intrebare am auzit-o la un copilas de maxim 6 ani, care era fortat de mama lui sa isi ceara iertare de la un coleg, nu cunosc motivul dar am inteles ca baietelul chiar avea dreptate dar atitudinea cu care si-a tinut sus parerea a ranit persoana cealalta!
Privind aceasta scena m-am intrebat...oare cat de deschisi suntem noi fata de cei din jurul nostru? O inima aleasa, un duh bland, o minte deschisa, ne pot face sa fim pentru cei din jur o binecuvantare, pentru toti cei cu care venim in contact. Aroganta sau o atitudine de superioritate din partea noastra sunt cu totul de neacceptat. Dar daca tu esti victima si cel de langa tine e arogant? Pai..eu am patit-o..chiar de curand...desi primul gand a fost sa ma razbun, m-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca omul destept e cel care nu raspunde cu aceeasi moneda, in cazuri de genul, si am continuat sa iubesc acea persoana, asa cum El continua sa ma iubeasca desi eu continui sa jignesc opera Lui de arta ce a pus'o atat in mine cat si in cei din jurul meu.
Invat de la Dumnezeu, nu franez pe nimeni si nu ranesc printr-o nevoie exagerata de armonie.

Un comentariu:

dor de cer spunea...

esti o fata deosebita..DOMNUL SA TE BINECUVANTEZE..MULTA PACE

Postări populare