filele mele.

miercuri, 28 ianuarie 2009

Multumesc :)

1. Daca ma barfesti iti multumesc ca promovezi barfa in randul crestinilor.
2. Daca nu ma suporti multumesc pentru sociabilitatea din tine.
3. Daca nu ma vrei in preajma, multumesc ca esti plin de dragoste frateasca.
4. Daca ma judeci, multumesc ca incalci porunca Lui cu numarul 9.
5. Daca joci teatru in fata mea, multumesc ca promovezi minciuna.
6. Daca ai impresia ca sunt mai jos decat tine, multumesc ca imi demonstrezi adevarata ta fata fara El.
7. Daca ma invidiezi, multumesc ca incalci porunca 10 din Cuvantul Lui.
8. Daca nu stii cum sa fi, comporta-te cu mine cum ai vrea ca eu sa ma comport cu tine.
9. Daca poftesti la ceva ce nu ai si am eu, multumesc ca imi arati cat de pofticios dupa lumea de jos esti.
10. Daca spui ca iubesti dar prin fapte ma dobori, multumesc ca iti iubesti aproapele ca pe tine insuti.
Concluzia: daca nici cele 10 porunci ale Lui nu le putem tine toate, cum ne putem astepta sa ne numim cu adevarat copii Lui?
P.S. Nu e pentru nimeni dedicat..e atat pentru tine cat si pentru mine... :)

Niciun comentariu:

Postări populare