filele mele.

vineri, 1 octombrie 2010

Cata ipocrizie poate exista in rasa umana!

Exista momente in care n-am puterea sa ma exprim nici in fata Ta, cum as putea sa ma deschid in fata lor? Sunt atat de multi cand ii numar...dar asa putini cand am nevoie de ei...si totusi de multe ori nu e nici unul.

Stii ce vreau? Sa ma rupi de realitatea mea, leaga-mi prezenta de prezenta Ta si lasa-ma sa pasesc prin picioarele Tale...lasa-ma sa ma simt prietena Ta. Fa-ma sa ma simt EU!!!

Gandurile mele scoate-le din mine...goleste-ma de mine si umple-ma de Tine...fa-ma sa fiu prin Tine ceea ce nu am reusit niciodata sa ajung..mai mult decat am simtit eu vreodata ca o pot numi binecuvantare....si nu ma binecuvanta peste masura ci doar atat cat crezi Tu, dar te rog nu ma binecuvanta cat merit...ca poate n'as merita deloc...sau iertarea Ta a avut loc si acum?!?

As vrea sa spun ca mi dor de zilele in care timpul ma lasa sa stau cu Tine cand doream...dar nu vreau timp liber...vreau timp cu Tine! Nu vreau vremurile din trecut...vreau timp nou...vreau sa experimentez ce esti Tu cat mai profund, rascoleste-mi toate sentimentele si arunca ce nu e de la Tine...stiai ca ma simt groaznic cand simt ce nu vrei Tu?

Si ce om nu simte deznadejde, dispret, lacomie, mandrie, invidie, nerabdare, ispite, nervi, ura, etc?!? Nu e interesant cum creatia Ta nu se suporta intre ei si totusi avem pretentia sa ne binecuvantezi ? Stiai ca nu mai stim ierta? Ne pierdem rabdarea din orice maruntis...si cand e vorba de ceva..intotdeauna avem pe cine da vina'ah si ma intreb cum ne suporti cand toti "copiii" tai sunt cei mai buni la critica? Adoram cand injosim pe cel de langa noi si ne ridicam pe noi...ce satisfactie mai mare trebuie omului decat sa stie ca e apreciat?
 Ma minunez cand vad cata ipocrizie poate exista in rasa umana!!!


Dar eu nu vreau lauda lumii...sunt ciudata prin asta? Tot ce vreau e lauda Ta.

Niciun comentariu:

Postări populare