filele mele.

duminică, 13 noiembrie 2011

Stau, raman, adorm, te caut, vin si ma opresc.

O altfel de poezie, sau meditatie...: 



Stau langa Tine, caci dragostea Ta este atat de nepatrunsa...
Stau langa Tine, chiar daca firea mea striga dupa placerile lumii...


Raman langa Tine, desi ploile de incercari vor sa ma inece...
Raman langa Tine, indiferent de cat de mult trebuie sa inot...


Adorm langa Tine, caci siguranta mainii Tale e atat de protectoare...
Adorm langa Tine, lasand mangaierea Ta sa ma copleseasca,..


Te caut pe Tine, caci mintea mea ma rataceste...
Te caut pe Tine, caci esti Singurul care nu pleaca! 


Vin la Tine, cu sufletul invelit in spinii firii pamantesti...
Vin la Tine, ca sa primesc mantuirea prin Har...


Ma opresc la Tine, caci vreau sa stau in bratele Tale, sa raman sub ocrotirea Ta, sa adorm in linistea suflarii Tale, sa nu Te mai caut niciodata, sa nu mai vin din intuneric lipsita de Har.


O'astazi ma opresc la Tine, imi las sufletul in mana Ta si o singura rugaminte am , fa ce vrei Tu cu viata mea! 


2 comentarii:

Anonim spunea...

Intotdeauna postarile tale ma inspira si ma ajuta sa merg mai departe. Esti o fiinta deosebita. Domnul te-a inzestrat cu un dar pretios, si anume acela de a vorbi lumii pe intelesul ei :)

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Postări populare