filele mele.

miercuri, 18 mai 2011

Haide cu mine.

Haide, in seara asta sa ne rupem de lume, sa fugim si sa ne adapostim la poalele Lunii, razele ei sclipitoare sa fie singura noastra sursa de lumina...

Haide, sa las pentru o noapte gandurile omenesti, sa invat sa ne lasam purtati de timp si situatii..

Haide, pentru o noapte sa uit tot ce tine de razbunare, mandrie, aroganta si invidie...sa uit toate greselile celor din jur...

Haide, pentru o noapte, macar, sa imi las inima coplesita de o dragoste care sa inunde si inimile altora...

Haide, in noaptea asta sa vizitam toate persoanele care au  nevoie de alinare si incurajare....

Haide cu mine...sa invat si eu mai bine ce inseamna sa las nevoile mele pentru nevoile lor; sa invat ce inseamna sa pun pe cei din jur mai presus decat mine; sa invat sa iubesc cu o dragoste desavarsita pe oricine.

Haide, in noaptea aceasta cu mine, caci la adapostul aripilor Tale voi intelege mai bine nevoia schimbarii in bine, voi privii cu ochii credintei spre scopul luptei...

Haide, ca in vremurile in care inocenta mea era in floare...imi e pur si simplu dor de noptile petrecute cu Tine...

Haide...avem putin timp la dispozitie...e doar o noapte in care am atatea de invatat...si atatia oameni de vizitat prin rugaciune....

Haide...iar maine, priveste-ma si observa-mi schimbarea si ravna binelui ce o vei sadi in noaptea aceasta...

Haide, caci sufletul meu e in primavara si rasadurile trebuie plantate...

Haide...dar nu uita sa inviti si alte suflete ce vor sa fie rupte de firul obisnuintei...

Niciun comentariu:

Postări populare