filele mele.

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Noapte de primavara.

Noapte cu miros de primavara imi zambeste larg in geam...luna e in ceata, zambetul ei e greu de observat dar il simt...prietenia ei e atat de calda. 

Noapte cu miros de primavara, e asa de bine cand stiu ca noptile de vara sunt atat de aproape, caldura deja o simt ca o mireasma care se leaga de mine, mirosul e persistent, oh'si cat de bine miroase primavara inflorita si vara care urmeaza a veni...

Noapte cu miros de primavara, m-ai asteptat si tu? Sa imi zambesti prin luna si stele, sa imi linistesti noptile cu caldura si mireasma florilor...oh'stiu ca e scopul tau...si da'te bucuri si tu impreuna cu mine...bucuria e dubla..

Noapte cu miros de primavara...lasa mireasma ta florala peste sufletul meu ca toate sentimentele negative sa devina pline de zambet si speranta...contopeste'mi sentimentul cu mireasma, asa incat sa ofer si eu celor din jur in ziua de primavara...

Noapte de primavara, invata'ma sa fiu "florala", ca tine sa ma trezesc, ca tine sa tot zambesc...iar prin ploi sa plang si eu...sa ofer verde mereu...hrana vie pentru suflet, apa clara pentru zambet...

Noapte de primavara..adormi cu mine in aceasta seara? In final suntem la fel...create de Tatal meu...lasa mangaierea petalelor tale sa devina tot mai clare iar rasplata va veni prin zambetul ce ti'l voi oferi...

Noapte de primavara, ma rog ca mereu sa fii mangaierea celor vii...sa oferi miresme bune celor care'ti spun pe nume, iar cei care te urasc invata'i sa fie "hoti", hoti de dragoste din tine...sa zambeasca ca si mine....

Oh'noapte de primavara...hai...sa dormim pana la vara....

Niciun comentariu:

Postări populare